Gwarancja

Wszystkie towary zakupione u nas podlegają 24 miesięcznej gwarancji producenta.

Proszę zachować paragon lub fakturę VAT - dowód zakupu. Gwarancji nie podlegają wszelkiego rodzaju przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, przecięcia itp.), a także uszkodzenia spowodowane niedbałym i niewłaściwym użytkowaniem.

Reklamowany towar przesłany do nas powinien być czysty. W przeciwnym wypadku zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.

Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru.

Sposób rozpatrzenia reklamacji zostanie przedstawiony drogą elektroniczną lub telefoniczną klientowi w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

PRZEMAKANIE OBUWIA NIE PODLEGA GWARANCJI I REKLAMACJI

Warunki reklamacji:

Reklamacji podlegają wady ukryte powstałe z winy producenta - w obuwiu nie zużytym.

  • jeżeli obuwie na gwarancji można naprawić, jest naprawiane
  • jeżeli nie można naprawić, a mamy takie  - wysyłamy nowe
  • jeżeli nie możemy wymienic na nową parę, klient dostaje zwrot gotówki (tylko na konto)

Obuwie do rozpatrzenia gwarancji przyjmowane jest czyste i suche.

Co nie podlega gwarancji:

  • obuwie posiadające uszkodzenia mechaniczne (zamków, gum, lycry, obcasów, elementów wierzchnich lub elementów ozdobnych) oraz powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji
  • przebarwienia odzieży, stóp w obuwiu wykonanym na naturalnej podszewce
  • przemakanie obuwia
  • różnice w kolorze i strukturze skóry oraz załamania i zmarszczenia powstałe w trakcie użytkowania wynikające z naturalnych właściwości skóry
  • wygoda obuwia, systemy pneumatyczne oraz elementy ozdobne, w tym guziki, spinki itp.
  • naturalne zużywanie obuwia oraz wierzchników (fleków)